(063) 035 79 70

school-1@bucha-rada.gov.ua

Україна, Київська область,

м. Буча, вул. А.Михайловського, 74

Великодній STEАM-тиждень початкових класів

Протягом цього тижня в нашій школі починає реалізовуватися Великодній STEАM-тиждень початкових класів.

Активності будуть охоплювати природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics).


 

День 1. Наука.

Сьогодні учні 1-4 класів проводили яєчні експерименти!

В руках юних дослідників звичайні яйця перетворювалися на дзеркальні кулі, на желейні м'ячики та на невагомих «плавців». Ще учні побачили як молекули повітря немов пилосос втягують яйце всередину.

Всі явища були логічно пояснені. Діти вже з нетерпінням чекають уроків фізики!

Поради від дослідників! Будьте обережні при виконанні дослідів. Яскравого та безпечного експериментування!

На зображенні може бути: 1 особа На зображенні може бути: у приміщенні

На зображенні може бути: 1 особа, стоїть та у приміщенні  На зображенні може бути: дитина, сидить та у приміщенні

На зображенні може бути: 1 особа, дитина, sitting, стоїть, у приміщенні та текст «Daniel T INFORMATION ATION IF»  На зображенні може бути: дитина та у приміщенні

На зображенні може бути: 7 людей, дитина, люди стоять, люди сидять та у приміщенні

На зображенні може бути: 9 людей, дитина, люди стоять, люди сидять та у приміщенні


 

День 2. Технології.

Білки + цукрова пудра + міксер = справжня насолода!

Сьогодні досліджували технологію приготування білкової глазурі, дізнавалися секрети ідеальної піни.

Глазур готувати дуже просто, головне не перевзбити білки і вчасно, коли піки ще м'які (не дуже добре тримають форму), почати вводити цукрову пудру.

Маленькі поварята зрозуміли: розбити яйце правильно – це велика майстерність.

Задоволені своєю роботою, діти ласували кексами та пряниками, які прикрашали власноруч.

На зображенні може бути: у приміщенні  На зображенні може бути: 3 людини, дитина, люди стоять та у приміщенні

На зображенні може бути: 1 особа, sitting, їжа та у приміщенні  На зображенні може бути: у приміщенні

На зображенні може бути: 7 людей, дитина, люди сидять, люди стоять та у приміщенні

На зображенні може бути: 4 людини, дитина, люди сидять, люди стоять та у приміщенні


 

 

День 3. Інженерія.

Цього дня ми зосередилися на інженерних заходах для дітей, “E” у STEAM.

Технічна творчість (Engineering) - це вирішення проблем, тестування матеріалів, проектування, створення, будівництво.

Сьогодні ми:

• конструювали з цеглинок LEGO кошики для пасхальних яєчок. Варто відмітити, що креативності та творчості не було меж, що доводять готові дитячі кошики на різний смак

• змагалися в LEGO-пергонах. Довелось добре поміркувати, щоб і швидкість зберегти, і яйце зручно примостити. Лінійкою та рулеткою вимірювали відстань, щоб визначити переможця. На щастя, усі пасажири залишилися неушкодженими!

• об’єдналися у групи, щоб створити конструкцію з побутових матеріалів, яка захистить яйце від високого падіння! Всі «яєчні ракети» пройшли перевірку – кидок із другого поверху підтвердив це!

Частина інженерного процесу – експерименти з різними конструкціями та матеріалами. Робіть помилки та придумуйте нові ідеї, щоб досягти успіху.

На зображенні може бути: дитина та на відкритому повітрі  На зображенні може бути: 4 людини, дитина, люди стоять, кулька та у приміщенні

На зображенні може бути: у приміщенні  На зображенні може бути: 6 людей, дитина, люди сидять, люди стоять та у приміщенні

На зображенні може бути: 4 людини, дитина, люди стоять та у приміщенні


 

День 4. Мистецтво.

Спроба активізувати освіту тільки в напрямку науки без паралельного розвитку Arts-дисциплін може призвести до того, що молоде покоління позбудеться навичок креативності. Рятуємо ситуацію! В четвер тематичні роботи виконувалися у різних техніках:

  • малювали писанку клеєм ПВА. Щедро засипавши сіллю та додавши фарби, можна спостерігати, як кольорова вода самостійно рухається по солі. Дуууже цікаво!
  • малювали губкою, зім'ятим папером, фломастерами та творили у техніці декупаж.
  • виготовляли листівку "Великодній кошик".
  • робили Великодні корзинки та прикрашали тематичними матеріалами.
  • в 4-А класі був проведений майстер-клас з розписування писанок.

Під час занять учні дізналися, що означають символи і кольори на писанці, про магічне значення писанки, ну і звичайно, кожен учень розписав власну писанку.

На зображенні може бути: 1 особа, дитина, стоїть, sitting та у приміщенні  На зображенні може бути: 6 людей, дитина, люди сидять, люди стоять та у приміщенні

На зображенні може бути: у приміщенні  На зображенні може бути: 2 людини, люди стоять та у приміщенні

На зображенні може бути: дитина, сидить та у приміщенні


 

День 5. Математика.

Завершальний п’ятий день тематичного тижня був присвячений цариці всіх наук — математиці!

Сьогодні учні досліджували масу яєць та порівнювали їх між собою (відкриттям стало те, що часто зустрічаються яйця з однаковою вагою), вирішували рівняння, де замість змінних підставляли отримані величини, та вчились користуватися кухонними вагами.

Також займалися пошуком інформації про «яєчні» рекорди та складали чек великодніх витрат на продукти. Підсумовуючи всю інформацію, учні виготовили лепбуки.

На зображенні може бути: у приміщенні

На зображенні може бути: дитина, сидить, стоїть та у приміщенні  На зображенні може бути: дитина та сидить

Немає опису світлини.  Немає опису світлини.

Немає опису світлини. На зображенні може бути: дитина, стоїть, сидить та у приміщенні


 

Всі учасники STEАM-тижня отримали задоволення від своєї роботи!

Сподіваємось, що навички створення власних продуктів, моделей, їх тестування та вдосконалення допоможе дітям не лише досягти успіху у конкретному проєкті, а ще й навчить вирішувати проблеми власними силами, стати впевненішими.

Вже обираємо тему наступного дослідження!

Гаряча лінія